Tikkurila Lododisco „W krainie EMOTek”

Chociaż listopad oznacza zwykle początek aury zimowej, to jednak w tym roku miesiąc ten zakończył się wyjątkowo ciepło, radośnie i przyjemnie. A wszystko za sprawą kolejnej edycji „Tikkurila Lododisco”, która odbyła się 30 listopada br. na dębickim lodowisku.
Tym razem firma Tikkurila zaprosiła uczestników do „Krainy EMOTek”, w której królowały barwy złote, żółte i słoneczne. Klimatu dopełniły: bogata oprawa świetlna z efektami specjalnymi, wysokiej klasy nagłośnienie, multimedia, wizualizacje oraz realizacja wizji z tafli lodowiska na żywo.
Dla uczestników przygotowano konkursy i zabawy, takie jak: „Poza Pełna Emocji” – na najładniejszą figurę wykonaną na jednej łyżwie, „Emotkowy przypływ mocy” – wyłonienie najsilniejszego uczestnika zabawy czy „Pokaż swoją wita-minkę”, czyli konkurs na najładniejszą minę po zjedzeniu cytryny. Na wszystkich czekały także kolorowe tematyczne gadżety oraz poczęstunek.

„Zainteresowanie wydarzeniem jest ogromne i rośnie z edycji na edycję” – mówi Magdalena Olszewska, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR firmy Tikkurila. „Tikkurila Lododisco przyciąga osoby w każdym wieku, są z nami dzieci wraz rodzicami, jest młodzież, są także seniorzy. Dziękujemy wszystkim, którzy decydują się na to, by piątkowe popołudnie spędzić z firmą Tikkurila, aktywnie, zdrowo, w otoczeniu pięknych kolorów i motywów przewodnich” – dodaje Magdalena Olszewska.

„Fantastyczne rozpoczęcie sezonu zimowego z firmą Tikkurila. Ogromne zainteresowanie taką formą zabawy połączonej ze sportem utwierdza nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku. Piękne podziękowania od nas należą się firmie Tikkurila, która nas nie opuszcza i za każdym razem uszczęśliwia setki mieszkańców Dębicy” – mówi Marta Pawełko-Tokarz, Dyrektor MOSiR Dębica.

„Tikkurila Lododisco” to jedna z wielu inicjatyw podejmowanych przez firmę Tikkurila na rzecz społeczności lokalnej. Od kilku lat firma organizuje w Galerii Raj w Dębicy otwarte warsztaty, podczas których zaprasza dzieci i rodziców do wspólnej kreatywnej pracy. Firma jest również zaangażowana w propagowanie aktywności i zdrowego stylu życia. Wspólnie z Klubem Maratończyk Dębica zorganizowała już pięć edycji biegu „Dębicka Dziesiątka z Tikkurila”, z kolei w ramach wspierania idei zrównoważonego rozwoju firma prowadzi w dębickich szkołach eko-lekcje dla najmłodszych, a co roku wspólnie z wolontariuszami sadzi drzewa podczas akcji „Bądź odpowiedzialny w naturze – posadź drzewo z Tikkurila”.

W załączeniu krótka fotorelacja z ostatniej edycji „Tikkurila Lododisco”.

Podziel się z innymi

Shares

Czy podoba się Wam tegoroczna dekoracja świąteczna na dębickim Rynku ?
Previous slide
Next slide

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.