„Black Friday” w Tikkurila

„Black Friday” zbliża się wielkimi krokami. W tym roku w jego obchody włącza się także Tikkurila, która w najbliższy piątek i sobotę (29 i 30 listopada br.) zaprasza do swojego salonu firmowego „Tikkurila Studio Koloru” przy ul. Mościckiego 23, na zakupy w promocyjnych cenach. Promocja dotyczy wszystkich produktów pod markami Tikkurila, Beckers  oraz Jedynka.

Co to jest „Black Friday”?
„Black Friday”, czyli Czarny Piątek, to dzień wyprzedaży w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Wywodzi się z USA, ale równie aktywnie obchodzony jest w innych krajach, np. w Kanadzie czy Wielkiej Brytanii. Wypada zawsze w pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia, na ogół jest to ostatni piątek listopada.

„Black Friday” w polskich sklepach
Jak wynika z ogólnodostępnych badań, także w Polsce „Black Friday” cieszy się coraz większą popularnością, a wśród najczęściej kupowanych w ramach „Black Friday” towarów znajdują się: ubrania, buty i bielizna, sprzęt RTV i AGD, kosmetyki, artykuły spożywcze, książki, muzyka oraz zabawki.
A teraz przyszedł czas na farby – w każdym kolorze, nie tylko black!

Podziel się z innymi

Shares
Previous slide
Next slide

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.