Tikkurila została nagrodzona złotym godłem w plebiscycie Laur Konsumenta 2020 w kategorii „Farby”. Jest to kolejne z rzędu zwycięstwo marki w tym prestiżowym ogólnopolskim konkursie.
– Rozpoznawalność i uznanie marki Tikkurila wśród konsumentów bardzo nas cieszy, bo to właśnie zadowolenie klientów jest głównym celem przyświecającym nam przy rozwijaniu oferty. Chcemy dawać im możliwość zaaranżowania wnętrz nie tylko w zgodzie z aktualnymi trendami, ale też odpowiadających indywidualnym upodobaniom i konkretnym potrzebom użytkowników. Wierzymy, że w portfolio Tikkurila każdy znajdzie coś dla siebie, bo poza klasycznymi farbami, które można zabarwić na ponad 13 tysięcy odcieni, oferujemy także produkty o specjalnych właściwościach – na przykład farbę tablicową, magnetyczną czy nawet świecącą w ciemności. Wyróżnienie złotym Laurem Konsumenta daje nam ogromną satysfakcję i motywację do dalszych działań, bo potwierdza, że klienci chętnie korzystają z naszych rozwiązań i pomysłów – mówi Marta Chowańczak, marketing manager marki Tikkurila.
Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, organizowany od 16 lat. Jego celem jest wyłanianie co roku najpopularniejszych marek w swoich kategoriach. Wyróżnienia w konkursie przyznawane są na podstawie głosowania konsumentów, prowadzonego drogą telefoniczną oraz w sieci – m.in. w serwisach branżowych, tematycznych, a także na portalach informacyjnych. W edycji 2020 badanie internetowe przeprowadzone zostało na portalach należących do grup Infor PL oraz Agora. W każdej kategorii grupa respondentów liczyła co najmniej 1000 osób.