W lutym br. w Łodzi odbyło się I Forum Liderów zorganizowane przez FFiL Śnieżka SA. Obecni na wydarzeniu przedstawiciele sieci marketów budowlanych (PSB Mrówka i Bricomarché) wysłuchali inspirujących i praktycznych wystąpień, a w trakcie uroczystej, wieczornej gali najlepsi z nich zostali uhonorowani statuetkami Liderów 2019.
„Liderzy się nie rodzą – oni się tworzą” – pod takim hasłem przebiegło wydarzenie podsumowujące niemal rok istnienia Programu LIDER dedykowanego właścicielom, kierownikom oraz zespołom sprzedażowym marketów budowlanych, które na co dzień współpracują z FFiL Śnieżka SA.
– Na co dzień to państwo jesteście mostem, który łączy nas – jako producenta – z klientami. To w państwa ręce oddajemy nasze produkty i to przez państwa punkty handlowe wiodą ścieżki zakupowe naszych klientów. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest państwa rola na tej drodze – mówił podczas inauguracji wydarzenia Witold Waśko, wiceprezes zarządu FFiL Śnieżka SA.
Spójna komunikacja przede wszystkim
W pierwszej części wydarzenia, przybyli do Łodzi goście mieli okazję wysłuchać inspirujących prelekcji rynkowych praktyków, którzy podzielili się wiedzą mogącą realnie wesprzeć rozwój biznesu.
Dagmara Habiera, CEO VM Studio. Ekspertka przeprowadziła słuchaczy przez proces decyzyjny klienta oraz zdradziła, jak dzięki przemyślanym rozwiązaniom podnieść atrakcyjność wizualną sklepu i ułatwić klientowi zakupy. Prelegentka podkreśliła również rolę spójnej komunikacji w mediach społecznościowych oraz wartość czytelnych materiałów marketingowych.
Dominik Gil, dyrektor zarządzający w Oldboys&FreshMilk, opowiedział o tym, jak poprowadzić klienta przez podróż w Internecie, by finalnie trafił on do sklepu. Specjalista nakreślił, jak wykorzystać możliwości Internetu z użyciem podstawowych narzędzi i usług. Uzasadnił także, dlaczego warto założyć budżet na w reklamę w Internecie oraz podpowiedział, jak dzięki niej osiągnąć założone cele sprzedażowe.
Przemysław Mik, prezes zarządu McHayes&Steward Group, wyjaśnił natomiast, dlaczego wiedza jest kluczem do biznesowego sukcesu i dlaczego warto w nią nieustannie inwestować. Podczas swojej prelekcji podpowiedział uczestnikom, gdzie i w jaki sposób zdobywać wiedzę, oraz jak oszacować potrzebę nabycia konkretnych umiejętności.
Klient w centrum uwagi
Na pytanie, co wkrótce czeka handel detaliczny – świetlana przyszłość czy czarne chmury, odpowiedziała Wioletta Wojtunik, dyrektor ds. nowych sieci dystrybucji FFiL Śnieżka SA. – Dziś szef jest jeden – to klient. To on nas zwalnia i zatrudnia, dlatego powinien być w centrum naszej uwagi – podkreślała. Ekspertka Śnieżki zapoznała słuchaczy z najnowszymi prognozami dla biznesu oraz opowiedziała, jak je interpretować, aby być gotowym na rozwijające się i dopiero nadchodzące trendy.
Na koniec części merytorycznej, przedstawiciele FFiL Śnieżka SA – manager ds. klientów kluczowych, Jacek Hodyr, oraz dyrektorzy regionalni sprzedaży, Daniel Brelak i Jarosław Czarnecki, opowiedzieli o tajnikach Programu LIDER oraz korzyściach z udziału w kolejnej edycji.
Po zakończeniu części merytorycznej odbyła się uroczysta „Gala Liderów”, której głównym punktem była ceremonia wręczenia statuetek Lidera 2019. Późnym wieczorem uczestnicy forum wzięli udział w bankiecie z wytworną kuchnią francuską, a czas umiliły im muzyka na żywo oraz występ gwiazdy, która zabrała oglądających świat magii i iluzji.
I Forum Liderów FFiL Śnieżka SA odbyło się 7-8 lutego br. w Łodzi.
źródło: F.FiL Śnieżka