Występujesz publicznie? Koniecznie zadbaj o odpowiednią oprawę!

Kontakt z publicznością, bezpośredni lub poprzez media elektroniczne, to często nieodzowny element aktywności gospodarczej, społecznej i wielu innych. Ogólne wrażenie, jakie uda nam się na niej wywrzeć jest niezwykle ważne i może zdecydować o tym, czy najlepiej nawet przygotowana treść zostanie dobrze przyjęta. Oznacza to konieczność rzetelnego przygotowania się do każdego takiego spotkania. Nie tylko merytorycznego.
Wzrok dostarcza nam najwięcej informacji o otaczającym nas świecie
W każdym momencie docierają do nas najrozmaitsze komunikaty i nie ma najmniejszych szans, abyśmy je wszystkie świadomie i wnikliwie analizowali. A jednak ich rola jest ogromna i wpływa na nasze decyzje, sposób postrzegania rozmaitych osób bądź zagadnień czy stan ducha. Świadomość tego faktu jest niezwykle istotna we wszelkiego rodzaju działaniach marketingowych.
Bodźce wzrokowe to te, które mają kluczowe znaczenie. Nawet jeśli poświęcimy mnóstwo czasu na to, przy przygotować merytorycznie poprawny, logiczny i uporządkowany wywód, pośród żadnego audytorium nie znajdzie się nikt, kto zapamiętałby go w całości – dlatego tak ważne są wszelkie rekapitulacje i podsumowania. Możemy być za to pewni, że ogólne wrażenie, jakie uda nam się wywrzeć, u bardzo wielu naszych słuchaczy jeszcze długo pozostanie niezatarte. Mogą wyrobić sobie o nas zdanie jeszcze zanim wysłuchają, co mamy do powiedzenia.
Dlatego bardzo ważne jest przygotowywanie nie tylko w zakresie wyglądu prelegenta, ale także miejsca, w którym będzie on występował. Musimy sprawić, by był on intuicyjnie odczytywany jako jego gospodarz, ktoś nieprzypadkowy, będący ponadto reprezentantem konkretnego podmiotu. Wówczas, pomimo faktu, że jego odbiorcy mogą nadal nic o nim nie wiedzieć, radykalnie obniżamy rezerwę wynikającą z jego anonimowości.
Ścianki tekstylne to rozwiązanie proste i wygodne w użyciu
Stworzenie korzystnej scenerii może wydawać się co najmniej kłopotliwe, jeśli przyjdzie nam działać poza własną siedzibą, w miejscu, na którego architekturę i stan utrzymania nie mamy najmniejszego wpływu. Rozwiązanie jest jednak bardzo proste. Wystarczy wyposażyć się w ścianki tekstylne , które w zupełności wystarczą do tego, by przeobrazić każdą przestrzeń tak, by jak najlepiej nam służyła. Konstrukcje tego typu dostępne są w rozmaitych wariantach, o czym można przekonać się np. przeglądając ofertę firmy Ambient Marketing. Możemy więc wykorzystać zarówno takie, które zasłonią wszystko, co znajduje się za nami, jak i pełniące rolę pewnego rodzaju totemów. W wielu przypadkach to w zupełności wystarczy do tego, by odsunąć wrażenie anonimowości, móc czytelnie wyeksponować swoją rolę, jako przedstawiciela określonej instytucji, firmy, czy innego podmiotu, a jednocześnie przedstawić jego symbole. Mamy wszak pełną swobodę w zakresie projektowania grafiki, jaka znajdzie się na takim nośniku. Przy tym wszystkim, nawet te najbardziej okazałe pozostają bardzo łatwe w transporcie i montażu.

Podziel się z innymi

Shares
Previous slide
Next slide

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.