Previous
Next
Previous
Next
Previous
Next

W pandemii Covid – 19 kontakt z MOPS-em głównie telefoniczny i mailowy

„Ze względu na trwającą pandemię oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo, zarówno klientów, jak  i pracowników, zachęcamy Wszystkich zainteresowanych do kontaktu z nami telefonicznie lub mailowo. Nasze telefony czynne są codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.30 – 15.30. Numery telefonów: 14 670 50 06; 681 35 90; 681 35 91. Dział Usług Opiekuńczych: 14 6816 166, e-mail: biuro@mops-debica.pl” – informuje na swojej stronie Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy

Wszelkie niezbędne informacje oraz druki wniosków znajdują się na naszej stronie internetowej: www.mops-debica.pl

W dalszym ciągu można także załatwić sprawy przez Internet nie wychodząc z domu za pośrednictwem platformy e PUAP lub portalu Emp@tia (serwisy zewnętrzne),

KONTAKT Z PRACOWNIKIEM:

W przypadku spraw, które wymagają osobistego kontaktu z pracownikiem można skorzystać z Punktu Obsługi Klienta, które znajdują się przy Akademickiej 12 (budynek MOPS) oraz w przypadku spraw związanych ze świadczeniami rodzinnymi – w budynku Dworca PKP.

Wszystkich prosimy o korzystanie ze środków dezynfekujących, które dostępne są w naszych budynkach oraz o zasłanianie ust i nosa.  

WAŻNE:

Ze względów bezpieczeństwa, w Punkcie Obsługi Klienta mogą przebywać maksymalnie dwie osoby. Dlatego uprzejmie prosimy o cierpliwe oczekiwanie na swoją kolej zachowując odstęp 2m odległości.

Zapewniamy Państwa, że wszystkie działania realizujemy na bieżąco. A wszystkie osoby potrzebujące wsparcia otrzymują niezbędną pomoc.

W przypadku konieczności bezpośredniego kontaktu z pracownikiem zachęcamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego i umówienia się na konkretny termin.

Przyjęcia klientów odbywają się z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa oraz zasad sanitarnych obowiązujących podczas epidemii:

  • w tym samym czasie przy jednym stanowisku obsługi może przebywać jedna osoba
  • po wejściu należy zdezynfekować ręce płynem znajdującym się w Punkcie Obsługi Klienta
  • należy zachować bezpieczną odległość, minimum 2 m.
  • obsługiwane są jedynie osoby mające zakryte usta i nos, w tym celu można wykorzystać np. maseczkę, przyłbicę czy chustę.

źródło: MOPS Dębica

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.