„Wzorowe Łazienki” czekają na kolejne szkoły

15215868_1287472034627721_87999336_oTrzecia edycja akcji „Wzorowa Łazienka”, w której szkoły podstawowe mają szansę wygrać remont szkolnej toalety cieszy się ogromną popularnością. Do konkursu zainicjowanego przez markę Domestos przystąpiło ponad 1000 szkół z całej Polski. Na stronie internetowej www.wzorowalazienka.pl

zgłoszono ponad 11 000 prac wykonanych przez uczniów. Do tej pory oddano ponad 1 800 000 głosów, lecz głosowanie nadal trwa – do końca listopada internauci mogą wybierać szkoły, które zasługują na wygraną..

logoAkcja „Wzorowa Łazienka” zainicjowana została przez markę Domestos po przeprowadzeniu badań na temat stanu higieny w Polskich szkołach. Niemal co trzeci uczeń* (31%) negatywnie ocenia stan toalety w swojej szkole. Aż 72% dzieci uskarża się, że łazienki w ich szkołach nie zawsze są czyste, a ponad połowa (52%) narzeka na brak podstawowych środków do utrzymania higieny osobistej, dlatego w konkursie do wygrania poza remontem szkolnej toalety przewidziano nagrody dodatkowe, w postaci 200 zestawów środków czystości marki Domestos. Ponadto dla szkół jest to doskonała okazja, aby wprowadzić dzieci w świat higieny. Wystarczy, że nauczyciel po zarejestrowaniu szkoły pobierze ze strony www.wzorowalazienka.pl  materiały, które pomogą mu przeprowadzić lekcję higieny dostosowaną do wieku dzieci.

FreeVector-DomestosProjekt zrzesza całe społeczności lokalne, które mobilizując się wzajemnie liczą na poprawę warunków szkolnych swoich dzieci. Wszystkie szkoły mają jednakowe szanse, ale zwycięzcy poprzednich edycji pokazują, że „mały może więcej” – do tej pory nowymi łazienkami mogą cieszyć się uczniowie z miejscowości: Górki Grubaki, Świętochłowice, Czeladź, Sarnaki, Łosice oraz Koło. Tam remonty zostały już zakończone i toalety są nie tylko ładne, ale przede wszystkim dostosowane do potrzeb dzieci. Jak mówi Wicedyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Łosicach – mgr Małgorzata Bodecka „Uczniowie są bardzo szczęśliwi i dumni z wygranej. Długo i systematycznie na nią pracowali. Jednak nie wygrana jest dla nas najważniejsza. Podczas cyklicznie organizowanych spotkań, w czasie których analizowaliśmy naszą sytuację i szukaliśmy sposobów na zdobycie jak największej ilości głosów dzieci wykazały się niezwykłą kreatywnością oraz pomysłowością. Dodatkowo nawiązały się nowe znajomości oraz przyjaźnie. To było niezwykle cenne doświadczenie dla nas wszystkich.”

Warto wspomnieć, że jest o co walczyć. Marka Domestos na remont toalety w każdej ze zwycięskich szkół przeznaczy aż 30 000zł. Dodatkowo na podstawie prac dzieci powstanie projekt łazienki, przebudowanej tak aby cieszyła uczniów nie tylko w wymiarze praktycznym, ale również wizualnym.
Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 6 grudnia, wtedy też dowiemy się ile funduszy ze sprzedaży produktów zostało zebranych i ile dodatkowych remontów zostanie przeprowadzonych. Szkoły walczą o każdy głos, a uczniowie w swoje prace wkładają dużo serca, dlatego warto poświęcić chwilę, wejść na stronę www.wzorowalazienka.pl i pomóc uczniom zrealizować ich cel.

*Badanie stanu szkolnych toalet na zlecenie marki Domestos zostało przeprowadzone przez GFK w czerwcu 2014 roku na próbie 1000 matek dzieci chodzących do szkół podstawowych w wieku 6-12 lat oraz 816 dzieci chodzących do szkół podstawowych w wieku 6-12 lat.

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.