W minioną środę, 10 stycznia 2018 r., na uroczystej gali w campusie Digital Knowledge Village w Warszawie, zostały wręczone Godła Firmy Przyjaznej Klientowi przedsiębiorstwom, które w niezależnym audycie satysfakcji klientów osiągnęły w minionym roku oceny na poziomie minimum 85% w każdym badanym obszarze. W imieniu firmy LERG – jednego z największych polskich producentów i eksporterów żywic syntetycznych – nagrodę odebrał Andrzej Korona, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Zakupów i Logistyki oraz Adam Bek, Dyrektor Ekonomiczny i Główny Księgowy.
– Firma LERG stale monitoruje potrzeby swoich klientów. Co roku przeznacza spore nakłady finansowe na badania i rozwój, aby jak najlepiej dostosować swój produkt do indywidulanych potrzeb klienta. Wysoka ocena współpracy z nami przez naszych klientów, a tym samym Godło Firmy Przyjaznej Klientowi to zasługa całej załogi firmy LERG, której składam z tego miejsca serdeczne podziękowania. Jest to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie, aby utrzymać tak wysoką jakość współpracy z naszymi klientami w nadchodzących latach – powiedział, podczas odbierania nagrody, Andrzej Korona, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Zakupów i Logistyki.
Godło Firma Przyjazna Klientowi to najbardziej rozpoznawalne wyróżnienie w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmami. O tym, które firmy otrzymają wyróżnienie decydują klienci, którzy anonimowo wypełniają kwestionariusz dostosowany do specyfiki działalności badanej firmy. Dla każdej Firmy indywidualnie określana jest też wielkość próby badawczej, która zależy od posiadanej przez Firmę liczby klientów oraz kanałów dotarcia do odbiorców Firmy.
Firma LERG S.A. jest laureatem licznych konkursów i rankingów. W listopadzie ubiegłego roku już po raz trzeci firma LERG wyróżniona została Perłą Polskiej Gospodarki w kategorii „Pereł Dużych”, czyli firm o rocznych przychodach powyżej 100 milionów złotych. Również w zeszłym roku firma otrzymała statuetkę Orłów Tygodnika „Wprost” w kategorii firm z największym średnim zyskiem netto, osiągniętym w ciągu ostatnich trzech lat oraz „Diament Forbesa” jako jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm.
Ogólnopolski Program Firma Przyjazna Klientowi na rynku polskim istnieje już od 2003 r. Organizatorem Programu jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania – instytucja z otoczenia biznesu zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wprowadzania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu (www.firmaprzyjaznaklientowi.pl).