W miniony piątek na tafli dębickiego lodowiska tłumnie pojawiły się… pluszaki. Wszystkie ubrane w stylowe futerka, różnobarwnie mieniące się w świetle reflektorów, wdzięcznie prezentowały się na lodowej scenie kołysząc się w rytm otaczających je dźwięków muzyki… A wszystko to za sprawą kolejnej edycji Tikkurila Lododisco, która tym razem odbyła się pod tytułem „Pluszaki atakują”.
Historia misia sięga roku 1902, kiedy to wyprodukowano go po raz pierwszy. Pomimo ponad 100 lat istnienia i zmieniających się trendów, pluszowy miś niezmiennie zajmuje szczególne miejsce w życiu małego człowieka, a u dorosłych wywołuje piękne wspomnienia lat dziecięcych. W piątkowy wieczór był motywem przewodnim i głównym gospodarzem wydarzenia.
Dla wszystkich obecnych na tej edycji Tikkurila Lododisco był to naprawdę wyjątkowy wieczór. Moc konkursów i zabaw, misiowe smakołyki, rzuty do celu, pacynkowe tańce czy zaplatanie warkoczy na czas to tylko niektóre atrakcje, które zostały przygotowane przez organizatorów. Ogromnym zainteresowaniem i powodzeniem cieszyły się dekoracje wykonane z pluszowych zabawek – w ciągu wieczora niemalże wszystkie pluszaki znalazły nowych właścicieli 😊
Najpiękniejszą, a zarazem najbardziej wzruszającą chwilą był moment, kiedy największy Miś wieczoru powędrował do najmniejszych obecnych na tafli łyżwiarzy. Doceniono także osoby z fajną pozytywną energią oraz najładniej bawiące się na tafli.
„Za nami dziesięć odsłon Tikkurila Lododisco, czyli cyklu zdrowych i kolorowych spotkań na lodzie. Każde z dotychczasowych wydarzeń zorganizowane było w innej tematyce, innym stylu i kolorystyce… Poprzez różne motywy przewodnie i kolorystyczne chcieliśmy uatrakcyjnić poszczególne edycje, a także zachęcić uczestników do różnego rodzaju aktywności, pobudzić ich wyobraźnię oraz zainspirować do odważnego i kreatywnego podejścia we wszystkim, co robią” – mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager w firmie Tikkurila.
„Bardzo nas cieszy, że tego typu wydarzenie na lodowisku w tak pozytywny sposób przyjęło się w Dębicy, o czym świadczy powiększająca się z roku na rok frekwencja. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za kulturalne zachowanie i bezwypadkową jazdę. Ogromnie dziękujemy firmie Tikkurila Polska za kolejny sezon fantastycznych i różnorodnych spotkań, o których każdej zimy głośno jest w całym regionie” – mówi Konrad Makowiecki, Specjalista ds. Promocji i Marketingu MOSiR Dębica.
Tikkurila Lododisco to jedno z wielu wydarzeń organizowanych przez Tikkurila na rzecz społeczności lokalnej. Wśród innych ważniejszych działań można wymienić bieg „Dębicka Dziesiątka z Tikkurila”, jak również otwarte warsztaty artystyczne, plastyczne i techniczne dla dzieci i rodziców, m.in. „Warsztaty Małego Majsterkowicza”, „Warsztaty Małego Designera” czy „Warsztaty Małego Puzzlomaniaka”. Tikkurila jako firma promująca zrównoważony rozwój, jest też mocno zaangażowana w działania służące budowaniu świadomości ekologicznej. Od kilku lat w dębickich szkołach organizuje eko lekcje dla najmłodszych, a w ramach projektu „Bądź odpowiedzialny w naturze – posadź drzewo z Tikkurila”, co roku wspólnie z młodzieżą, pracownikami i wolontariuszami sadzi 5 tysięcy drzew.