Chcesz zyskać nowych klientów? Znajdziesz ich… w wyszukiwarce Google

Każdy przedsiębiorca, który jest obecny w sieci, chce, żeby dotarło do niego jak najwięcej odbiorców – każdy z nich to przecież potencjalny klient. W tym celu podejmują oni różnorodne działania reklamowe: zakładają fanpage, wykupują przestrzeń reklamową na portalach internetowych. Jadnak wielu z nich podczas promocji swojej działalności nie przywiązuje wagi do reklamy w pierwszym miejscu, do którego trafia użytkownik: w wyszukiwarce. Wbrew pozorom, płatne wyniki wyszukiwania nie są jedynym sposobem na promowanie firmy w Google. Drugim z nich jest pozycjonowanie.

Twoja strona może zarabiać więcej. Zobacz, jak promowanie wpływa na zysk!

Stworzenie dobrej witryny internetowej to dopiero połowa sukcesu. Sama jej obecność w wyszukiwarce nie oznacza, że klienci od razu na nią trafią i podejmą decyzję zakupową. Muszą jeszcze wiedzieć, że strona tam jest. Przeciętny internauta bowiem, przeglądając wyniki wyszukiwania, ogranicza się tylko do kilku początkowych kart, a wielu z nich pozostaje na pierwszej. Jeśli nie znajdzie tam tego, czego oczekuje, po prostu wpisuje inne hasło. Dlatego pozycjonowanie strony firmowej jest tak ważne: ono gwarantuje, że każdy użytkownik natknie się na Twoją witrynę. Dzięki temu zwiększasz szansę na kliknięcie w link, wejście na stronę i skorzystanie z oferty. Ruch zauważalnie się zwiększa, a Ty czerpiesz zyski ze współpracy z nowymi klientami. Czyż można chcieć więcej? Aby wynikiem promowania witryny były jedynie dochody, dobrym ruchem jest zatrudnienie profesjonalnej agencji SEO, jak AFTERWEB. Specjaliści pomogą Ci tak dobrać działania, by Twoja strona była przyjazna zarówno dla internauty, jak i dla Google.

Umiejętne pozycjonowanie korzyścią dla Twojej firmy. Sprawdź, jak to działa!

Czego zwykle szukasz w internecie? Konkretnych informacji, porad, wyjaśnień, ciekawostek? Tego samego oczekuje Twój klient. Dlatego w treści strony powinny znaleźć się interesujące artykuły, odpowiadające na najbardziej dociekliwe pytania odbiorców. To sprawi, że popularność witryny zacznie rosnąć, ale nie wystarczy, by pozycja w wyszukiwarce poszybowała w górę. Żeby osiągnąć ten cel, do unikalnych tekstów należy dołączyć jeszcze inne kroki. Profesjonaliści z firmy AFTERWEB  zalecają na początku zrobić dokładny audyt strony. Polega on na zbadaniu jej kodu i zawartości, przede wszystkim pod kątem linków przychodzących oraz wykorzystanych słów kluczowych. Następnie przechodzi się do optymalizacji obszarów, które tego potrzebują: może być to na przykład uzupełnienie fraz, na jakie warto pozycjonować witrynę, rozbudowanie treści czy pozyskiwanie linków z wartościowych serwisów zewnętrznych. Oczywiście najlepsze efekty daje połączenie wszystkich czynności, dlatego profesjonalna opieka ekspertów SEO jest tak ważna dla Twojej strony.