Previous
Next
Previous
Next
Previous
Next

Docieraj do nowych klientów. Dobre miejsce w Google to skuteczny sposób

Aby móc ze spokojem myśleć o przyszłości prowadzonej działalności, trzeba znaleźć sposób na docieranie do zupełnie nowych potencjalnych klientów. Rzadko i to tylko w niektórych branżach zdarza się, że wystarczy do tego entuzjazm dotychczasowych i ich dobre opinie. Możliwości konwencjonalnej reklamy, także internetowej, są jednak ograniczone. Pozycjonowanie stron oferuje nieporównywalnie większe, o czym od lat przekonują się Ci, którym udało się zdobyć w Google wysokie lokaty.

Pozycjonowanie stron pozwala w pełni wykorzystać potencjał internetu

Główna słabość jednostronnego przekazu reklamowego, jaki możemy stosować za pomocą tradycyjnych mediów czy nośników umieszczonych w przestrzeni publicznej, to jego ograniczona efektywność. Nie w każdym przypadku da się ją znacząco podnieść, zdecydowanie się na publikacje np. w tytułach specjalistycznych w wielu branżach jest bezcelowe. Ponosimy więc koszty docierania do tysięcy odbiorców, którzy i tak nie staną się naszymi klientami i pozostaje nam jedynie maksymalnie zwiększać ten zasięg, by niewielki procent tych, których uwagę zdołamy przykuć stanowił odpowiednio liczne grono.

Pozycjonowanie stron pozwala wykorzystać fakt, że internet nie jest środkiem jednostronnej komunikacji i dotrzeć dokładnie do tych, którzy w danym momencie wykazują zainteresowanie określoną usługą czy wyrobem. Dużo łatwiej skłonić ich więc do zakupu – wykorzystaj to!

To jednak nie jedyny czynnik wpływający na jego skuteczność. Wielu internautów świadomie ignoruje reklamy – a nierzadko, zwłaszcza jeśli są one kontrastowe i wyraźnie odcinają się od innych treści, dzieje się to odruchowo.

Wyniki wyszukiwania uzyskane poprzez samodzielne działanie traktowane są zupełnie inaczej i analizowane z zainteresowaniem. Niestety, tylko nieliczne – im bliżej czołówki jesteśmy, tym większe mamy szanse na dotarcie do odbiorcy. Dołóż więc starań, by się w niej znaleźć!

Każda działalność jest inna i stoi wobec innych wyzwań. Staw im czoła!

Wspinaczka na szczyt listy wyników nie jest łatwa. Obecnie wyszukiwarka bierze pod uwagę bardzo wiele czynników. Nie tylko silne linki czy unikalne treści, choć te cały czas odgrywają ogromną rolę, ale także np. strukturę witryny, szybkość ładowania, postać kodu i szereg innych kwestii technicznych. Do tego dochodzą rzecz jasna rywale, liczni i silni nie tylko w dużych ośrodkach, takich jak np. Warszawa   – internet znacznie zredukował wszak znaczenie bariery przestrzeni. Co więc zrobić, by efektami uzyskania wysokiej pozycji w Google móc cieszyć się jak najszybciej? Przede wszystkim nie zwlekaj!
Jak zwracają uwagę specjaliści z firmy AFTERWEB, konkurencyjność wielu fraz rośnie wraz z upływem czasu, więc odpowiednio wczesne rozpoczęcie prac pozwala uzyskać dobre rezultaty szybciej i taniej. Poza tym dużo można uzyskać przyjmując właściwą strategię. Wykorzystanie dłuższych, łatwiejszych zapytań otwiera nam dostęp to mniej licznej, za to z reguły zdecydowanej już na dokonanie zakupu grupy internautów – jeśli tylko właściwie je sformułowaliśmy. A przecież walczysz nie o pozycje same w sobie, tylko o zysk. Zostaw to fachowcom i ciesz się nim tak szybko jak się da!

Podziel się z innymi

Shares
Previous
Next

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.