Kluczem do sukcesu restauracji jest niezawodny, nowoczesny sprzęt gastronomiczny

Kierowanie restauracją to dziś większe wyzwanie, niż kiedykolwiek wcześniej. Dotychczasowe lockdowny nie tylko wywróciły sytuację na rynku do góry nogami, ale też wpłynęły na przyzwyczajenia klientów. Zamawianie jedzenia online stało się normą, sporo prężnie funkcjonujących lokali zostało zamkniętych lub znalazło się na krawędzi bankructwa. Eksperci nie mają wątpliwości, że restauracjom dysponującym wysokiej klasy wyposażeniem znacznie łatwiej przystosowywać się do nowej, niezbyt przewidywalnej rzeczywistości.

W branży regularnie pojawiają się nowinki usprawniające pracę na kuchni
Lub otwierające zupełnie nowe możliwości. Szybka realizacja przyjmowanych zamówień imponuje klientom, a to zwiększa prawdopodobieństwo otrzymania pozytywnej opinii. Niektóre spośród nowoczesnych urządzeń przyspieszają przygotowywanie nawet wykwintnych dań o kilkadziesiąt procent. Eksperci z firmy Resto Quality zwracają przy tym uwagę, że sprzęt wysokiej jakości pozwala również zachować więcej walorów smakowych i odżywczych z wykorzystywanych składników. Jak czytamy na stronie restoquality.pl : zastosowanie komponentów z górnej półki, w połączeniu z nowoczesnym designem sprawiają, że przestrzeń w kuchni staje się maksymalnie ergonomiczna, funkcjonalna i komfortowa. Dobra organizacja pracy i podział zadań w zespole muszą zostać odpowiednio przystosowane, aby wykorzystać pełen potencjał wszystkich zaawansowanych sprzętów gastronomicznych.

Wybierając urządzenia do swojego lokalu, zwróć uwagę na wszystkie warunki umowy
Krótko i dobitnie rzecz ujmując: cena to nie wszystko. Kierowanie się wyłącznie kosztem zakupu i eksploatacji może szybko sprowadzić całe ambitne przedsięwzięcie na ziemię. Porównywanie ceny w zestawieniu z szeroko pojmowaną wydajnością również bywa złudne. Prosty przykład: inwestycja w nowy, wielofunkcyjny piec okaże się całkowicie chybiona, jeżeli sprzęt będzie długo wyłączony z użytku przez powtarzające się usterki. Większy wydatek mógłby się szybko zwrócić, gdyby tylko świeżo zakupione urządzenia mogły w ogóle na siebie pracować. Dlatego w rozmowach z dostawcami urządzeń dla gastronomii warto zwrócić szczególną uwagę na warunki oraz zakres usług serwisowych. Najlepiej, aby to bezpośredni sprzedawca dysponował własnym zapleczem. W ten sposób czas oczekiwania na naprawę ulega zdecydowanemu skróceniu. Jeżeli awarii nie uda się usunąć na miejscu, odpada konieczność wysłania problematycznej sztuki do producenta. A czasami można liczyć na sprzęt zastępczy, przyjeżdżający razem z ekipą fachowców na pierwsze oględziny.

Podziel się z innymi
0Shares
0 0