Previous
Next
Previous
Next
Previous
Next

Pierwsza edycja „Tikkurila Lododisco” za nami

14902865_692882637536107_6803321098932075966_o400 osób wzięło udział w pierwszej edycji „Tikkurila Lododisco”, w klimacie fluo. Imponujący był również przekrój wiekowy uczestników – najmłodsza łyżwiarka liczyła sobie 14 miesięcy, zaś najstarszy uczestnik zabawy miał ponad 70 lat.
Zainteresowanie wydarzeniem było ogromne nie tylko wśród Dębiczan, na dyskotekę przyjechały osoby z wielu okolicznych, ale i też z dalszych miejscowości, np. z Rzeszowa, Łańcuta, Nowej Dęby, Tarnowa czy Krakowa.
Była to pierwsza z planowanego cyklu 4 tematycznych imprez na lodzie. Każda edycja, swoją tematyką oraz stylem, będzie dopasowana do terminu, w którym została zaplanowana, a główną rolę w każdej z nich będzie odgrywał kolor. Wydarzenie zorganizowała firma Tikkurila Polska SA, wyłączny sponsor, we współpracy z gospodarzem wydarzenia, MOSiR Dębica.

„To pierwsza dyskoteka na lodzie na taką skalę w Dębicy, ale i w całym regionie. Dziękujemy firmie Tikkurila za ogromne zaangażowanie i włączenie się w organizację wydarzenia. Poprzez takie imprezy promujemy sport, ale też dbamy o kondycję psychiczną mieszkańców Dębicy. Muzyka i kolorowe światła wyzwalają endorfiny, co w czasie jesiennej szarugi jest niezmiernie ważne i potrzebne” – mówi Marta Pawełko, Dyrektor MOSiR Dębica
„Takie spotkania na lodzie, w różnych odsłonach, mają na celu zachęcenie całych rodzin do wspólnego aktywnego spędzania czasu oraz promowanie sportu i zdrowego stylu życia. Już dzisiaj zapraszamy wszystkich na kolejną edycję wydarzenia. Zamiast spędzać piątkowy wieczór na kanapie przed telewizorem, jako alternatywę proponujemy założenie łyżew i fajną, zdrową, kolorową zabawę na lodzie. Wierzymy, że formuła „Tikkurila Lododisco” okaże się na tyle atrakcyjna, że zachęci do przyjścia na lodowisko nawet takie osoby, które nigdy wcześniej nie próbowały jazdy na łyżwach, i że to będzie taki początek ich łyżwiarskiej przygody”- mówi Magdalena Olszewska, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR w Tikkurila Polska.
Cała impreza przebiegła bardzo bezpiecznie. Kolejne odsłony wydarzenia planowane są na: 25 listopada – „Tikkurila Lododisco” Andrzejkowe, 20 stycznia – „Tikkurila Lododisco” – Karnawał na lodzie i 17 lutego – „Tikkkurila Lododisco” – w klimacie Walentynkowym.

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.