Wydawnictwo RM poleca: Dieta wzmacniająca odporność /Pokonaj nadciśnienie

Jedz zdrowo, ruszaj się – buduj odporność przez cały rok!

Odporność organizmu zależy od wielu czynników, a nasze ciało jest wyposażone w liczne mechanizmy broniące nas przed bakteriami i wirusami. Jednak zdarza się, że nie pracują one właściwie, jeśli nie potrafimy o siebie zadbać. Aby nie dopuścić do osłabienia odporności, można między innymi stosować właściwą dietę. Nie wystarczy jednak okazjonalnie zjeść kilka zdrowych produktów. Na odporność trzeba zapracować krok po kroku, pamiętając o podstawowych zasadach, takich jak odpowiednia ilość makroskładników, witamin i dbałość o kondycję bakterii jelitowych.

Z tej książki dowiesz się:

·        jak budować zdrowie i odporność przez cały rok,

·        jakie produkty jadać, by zapobiegać spadkom odporności,

·        jak komponować posiłki w sezonie zwiększonej zachorowalności,

·        co jeść i jak wspierać swój organizm, gdy mimo wszystko dopadnie cię choroba.

W poradniku zawarto przepisy na odżywcze dania dostarczające ważnych składników i wspierające naszą naturalną odporność.

AGATA LEWANDOWSKA – dietetyk, absolwentka WUM, SGGW oraz podyplomowych studiów z psychodietetyki na Uniwersytecie SWPS. Interesuje się sportem i wpływem codziennej dietyna zdrowie. Autorka wielu poradników o zdrowym odżywianiu i dietach leczniczych (m.in. Niski indeks glikemicznyDieta w chorobie HashimotoDetoks cukrowyDieta anti-agingSchudnij bez dietyDieta zdrowych jelit). Prowadzi stronę internetową oraz blog pod adresem www.lewandowskaagata.pl.

Premiera: 2 września  2020 r.

Pokonaj nadciśnienie dietą DASH

  • Wylecz nadciśnienie i zadbaj o piękną sylwetkę.
  • Masz nadciśnienie i lekarz polecił ci przejść na dietę?

Oto książka dla ciebie! Dieta DASH to jedna z najzdrowszych diet na świecie. Opracowano ją z myślą o leczeniu nadciśnienia. Obecnie jest zalecana przez wiele polskich i zagranicznych towarzystw naukowych jako element profilaktyki i leczenia nadciśnienia tętniczego. Może także stanowić racjonalny, codzienny styl żywienia sprzyjający zdrowiu i utrzymaniu prawidłowej masy ciała. A poza tym posiłki z diety DASH są łatwe do przygotowania i… smaczne!

Z książki dowiesz się:

– co jeść, a czego nie, jeśli masz nadciśnienie lub znajdujesz się w grupie podwyższonego ryzyka,

– jak powinna wyglądać dieta dobra dla twojego serca,

– jak łatwo i skutecznie zmienić swoje dotychczasowe nawyki,

– jak zdrowo schudnąć,

– jaki styl życia wprowadzić, by skutecznie uzupełnić terapię dietą.

W książce znajdziesz też prawie sto przepisów na urozmaicone, smaczne posiłki na cały dzień.

Podziel się z innymi
0Shares
0 0