Tafla dębickiego lodowiska, w swojej historii, gościła już wielu miłośników ślizgania. Wśród nich byli zarówno amatorzy, jak i zawodowcy, hokeiści i łyżwiarze figurowi, starsi i młodsi, kobiety i mężczyźni, chłopcy i dziewczynki… Ale nigdy wcześniej na dębickim lodzie nie widziano smerfa i smerfetki, jeżdżącej na łyżwach Dyni, czy chłopca z niebieskim pióropuszem.
Malutka Lenka w przebraniu Pszczółki, Piotrek jako Człowiek w masce, czy uśmiechnięta czarownica Agnieszka to tylko niektóre z postaci, które pojawiły się na karnawale na lodzie, czyli na trzeciej edycji Tikkurila Lododisco. Jak się okazało, uczestnicy zabawy byli bardzo kreatywni. Najbardziej pomysłowe stylizacje zostały nagrodzone – 15 zwycięzców otrzymało ufundowane przez Tikkurila karnety wejściowe na basen i lodowisko.
Na czas piątkowej zabawy dębickie lodowisko przeszło prawdziwą metamorfozę – dzięki palmom, tropikalnym owocom, specjalnie przygotowanej kolorowej oprawie świetlnej i karnawałowej muzyce, uczestnicy imprezy mogli poczuć się, jak na brazylijskiej plaży. O tym, że przebywają na lodowisku przypominały właściwie tylko łyżwy i lód. Podobnie jak poprzednie edycje Tikkurila Lododisco, tak i odsłona karnawałowa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Wzięło w niej udział blisko 700 uczestników.
„Bardzo nas cieszy tak wysoka frekwencja na Tikkurila Lododisco, a jeszcze bardziej fakt, że wśród uczestników widzimy całe rodziny. Są rodzice z dziećmi, które na łyżwach stawiają pierwsze kroki, jest młodzież i są osoby w wieku dojrzałym, które swoją postawą promują zdrowy i aktywny wypoczynek i są najlepszym wzorem do naśladowania dla tych troszkę młodszych” – mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communication and PR Manager firmy Tikkurila.
„Kolejny raz Dębiczanie udowodnili, że potrafią się doskonale bawić. A osobiście jestem pod dużym wrażeniem inwencji twórczej niektórych osób, które wzięły udział w konkursie na najlepsze przebranie. Zwycięzcom nagród serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że dzięki karnetowi na baseny i lodowisko aktywnie oraz ciekawie będą spędzać wolny czas” – dodaje Marta Pawełko, Dyrektor MOSiR Dębica.
Przypomnijmy, że Tikkurila Lododisco, to cykl czterech imprez na lodzie. Pierwszą odsłoną przedsięwzięcia było październikowe „Fluolodoisco” , druga edycja przebiegała w klimacie „oldskulowej” zabawy andrzejkowej w rytmie przebojów z lat 70., 80. i 90. Przed nami, ostatnia w tym cyklu, edycja lutowa. „Po styczniowym karnawałowym szaleństwie już dziś zapraszamy wszystkich romantyków, i nie tylko, na kolejną Walentynkową odsłonę Tikkurila Lododisco. Walentynki na lodzie, już 17 lutego. Zapraszamy!” – mówi Magdalena Olszewska.