Previous slide
Next slide

Tikkurila zdobyła Złoty Laur Konsumenta 2017

laurZłoty Laur Konsumenta 2017 to najnowsze wyróżnienie, którym uhonorowana została Tikkurila. Głosami klientów w tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów i usług Laur Konsumenta, marka uplasowała się na pierwszym miejscu w kategorii „Farby”. Tę najwyższą lokatę Tikkurila zajmuje już kolejny rok z rzędu.

Zadowolenie klientów jest dla nas priorytetem, bo to dla nich staramy się ciągle pracować nad naszymi produktami. Tym bardziej cieszy zdobyte już po raz kolejny wyróżnienie, szczególnie że przyznawane jest ono właśnie na podstawie wskazań konsumentów. Pierwsza lokata w kategorii „Farby” stanowi ważne potwierdzenie wysokiej rozpoznawalności marki Tikkurila i jej silnej pozycji na polskim rynku. Jest to dla nas również duża satysfakcja i motywacja do dalszej pracy ­mówi Karina Zawadzka, brand manager marki Tikkurila.

Plebiscyt Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt, którego celem jest poznanie preferencji klientów i wyłonienie najpopularniejszych marek w poszczególnych grupach. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie ocen przynajmniej 1000 respondentów w każdej kategorii.

***

TIKKURILA to międzynarodowa marka wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. W ofercie posiada szeroką gamę farb, impregnatów czy emalii dla klientów indywidualnych, a także profesjonalistów oraz powłoki i rozwiązania przemysłowe. Tikkurila wiele uwagi poświęca bezpieczeństwu wytwarzanych przez siebie wyrobów, stąd też produkty tej marki są przyjazne dla użytkowników i środowiska naturalnego. Przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, Tikkurila opracowała jeden z najbardziej zaawansowanych na rynku systemów barwienia farb – AVATINT. Umożliwia on pigmentację produktów na ponad 13 tys. odcieni, dzięki czemu można przygotować aranżację przestrzeni według indywidualnych upodobań kolorystycznych i preferencji klientów. Dodatkowo doskonałe parametry użytkowe wyrobów Tikkurila zapewniają pomalowanym powierzchniom piękne i trwałe wykończenie.

Produkty Tikkurila dostępne są w sprzedaży w około 40 krajach od ponad 150 lat. Firma powstała w 1862 r. w Finlandii, a w Polsce obecna jest od 1998 roku. Więcej informacji na temat marki dostępnych jest na stronie www.tikkurila.pl.

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.