Otwarte seminarium edukacyjne on-line na temat raportowania niefinansowego

image011Naczelnik Urzędu Skarbowego w Dębicy uprzejmie informuje, iż w związku z nowelizacją ustawy o rachunkowości, ok. 300 spółek / przedsiębiorstw w tym roku będzie zobowiązanych do raportowania informacji niefinansowych za 2017 rok.

Ministerstwo Finansów wraz z partnerami przygotowało akcję informacyjną, której celem jest przystępne objaśnienie wszystkich zagadnień związanych z tym tematem.

I tak, w marcu odbędą się dwa bezpłatne seminaria edukacyjne on-line poświęcone raportowaniu niefinansowemu:

  • 2 marca br. w godzinach: od 11.00 do 13.00 – seminarium dla księgowych, podczas którego gościem specjalnym będzie Wiesław Janczyk, sekretarz stanu w Ministerstwie Finansów.
  • 19 marca br. w godzinach: od 11.00 do 13.00 – seminarium dla dziennikarzy oraz organizacji pozarządowych z udziałem zarówno prelegentów-ekspertów, jak i zaproszonych przez nich praktyków w sporządzaniu raportów niefinansowych.

Spotkania te są bezpłatne i mają charakter on-line, dlatego Ministerstwo zaprasza do udziału w nich wszystkich zainteresowanych. Podczas spotkania będzie można zadać pytania ekspertom on-line.

Osoby chętne proszone są o wysłanie zgłoszenia pod adres e-mail: raportowanie.niefinansowe@mf.gov.pl.

Bezpośrednio przed spotkaniem zgłoszonym uczestnikom będzie przesłany link do transmisji internetowej oraz hasło dostępu.

Już dziś można przesyłać pytania do ekspertów, a odpowiedzi na nie zostaną omówione podczas panelu dyskusyjnego w czasie seminarium i opublikowane na stronie internetowej MF.

Zachęcamy również do zapoznania się z pakietem materiałów informacyjnych poświęconych raportowaniu niefinansowemu oraz Q&A umieszczonym na stronie internetowej prowadzonej przez Departament Rachunkowości i Rewizji Finansowej Ministerstwa Finansów.

Podziel się z innymi

Shares
Previous
Next

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.