Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide

5. Dębicka Dziesiątka z Tikkurila za nami 

Paweł Smędowski wielkim triumfatorem 5.Dębickiej Dziesiątki z Tikkurila, która odbyła się w minioną niedzielę, tj. 10 czerwca! Zawodnik klubu GUKLA Bratkowice Korzeniowski.pl nie tylko jako pierwszy przekroczył linię mety, ale dokonał tego w rekordowo krótkim czasie 32 minut i 6 sekund i 9 setnych sekundy, ustanawiając tym samym nowy rekord trasy.

Kolejne miejsca zajęli: Konrad Pociask z Krakowa, z czasem 0:35:26.0, oraz Jakub Herba, reprezentujący Klub Maratończyk Dębica (czas: 0:36:07.0). Wśród pań najszybszą okazała się Katarzyna Nagaś z Mielca (0:44:07.8), za nią uplasowała się Katarzyna Albrycht z Krościenka Wyżnego (0:44:51.1), zaś na trzecim stopniu podium stanęła Martyna Orkisz z Żyrakowa (0:45:16.9). Szczegółowe wyniki oraz zwycięzcy poszczególnych kategorii wiekowych dostępne są pod adresem: http://timekeeper.pl/wyniki/ .

5.Dębicka Dziesiątka z Tikkurila wystartowała ok. godz. 10.10. Kilka minut wcześniej na trasę wyjechali zawodnicy na wózkach, którzy do pokonania mieli dystans 7,5 km. Tutaj zwycięzcą został Grzegorz Sujdak z Żyrakowa (0:29:35.7), jako drugi linię mety przekroczył Hubert Pęcak (0:32:52.3) z Korzeniowa, a za nim Mirosław Sudoł (0:33:42.2).

Łącznie na starcie dębickiego biegu stawiło się ponad trzystu biegaczy. Wśród nich mieszkańcy Dębicy i okolicznych miejscowości, jak również goście z bardziej i mniej odległych miast, tj. Kraków, Łańcut, Tarnów, Tuchów, Rzeszów, Katowice itp., zrzeszeni w klubach i tzw. „wolni strzelcy”, półzawodowcy i amatorzy, dopiero zaczynający swoją przygodę z bieganiem. Tradycją biegu w Dębicy stało się już, że towarzyszy mu pogoda właściwa bardziej dla plażowania niż biegania. Nie inaczej było i tym razem. 30 stopniowa temperatura nie ułatwiała zadania, jakie mieli przed sobą zawodnicy, którzy w takich okolicznościach musieli walczyć nie tylko z dystansem i swoimi słabościami, ale także z lejącym się z nieba żarem. Tym większe wyrazy uznania należą się wszystkim, którzy podjęli wyzwanie i ukończyli bieg.

Zanim rywalizację rozpoczęli dorośli, swoich sił w Tikkurila Minimaratonie próbowali najmłodsi biegacze. 150 dzieci z roczników 2007-2017, podzielonych na kategorie wiekowe, ścigało się na dystansach 50-400 m. Wszyscy startujący otrzymali pakiety, w których znajdowały się m.in. koszulki techniczne, zaś po ukończonym biegu pamiątkowe medale. A ponieważ głównym przesłaniem imprezy jest zdrowa aktywność, dobra zabawa i integracja, to resztę energii dzieci mogły spożytkować podczas wspólnej zabawy i korzystania z dodatkowych, licznych atrakcji przygotowanych przez firmę Tikkurila.

Założeniem Dębickiej Dziesiątki z Tikkurila – już od pierwszej edycji – jest propagowanie ruchu na świeżym powietrzu oraz zachęcenie mieszkańców naszego regionu do szeroko rozumianej aktywności sportowej. Tym bardziej cieszy obserwowany w ciągu kilku ostatnich lat wzrost liczby osób żyjących aktywnie i zdrowo – mówi Magdalena Olszewska Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR Tikkurila Polska SA. „My zawsze gorąco zachęcamy do startu w naszym biegu amatorów uprawiających sport rekreacyjnie. Udział w Dębickiej Dziesiątce z Tikkurila jest dobrą okazją do sprawdzenia swoich możliwości, a przy tym świetną zabawą” – dodaje Magdalena Olszewska.

Organizatorem 5.Dębickiej Dziesiątki z Tikkurila był Klub Biegacza „Maratończyk„ Dębica, we współpracy z Tikkurila Polska SA. Do projektu włączyły się lokalne firmy i instytucje, którym organizatorzy pragną serdecznie podziękować, m.in. Darco, Olimp Laboratories, FPHU Sekwoja, Suret, Obserwator Lokalny, Wagi Dębica, Carrefour Dębica, ZUM Sp.z o.o., Wodociągi Dębickie, GZK Brzeźnica Sp. z o.o., FiveFit. , a także Miasto Dębica, MOSIR oraz MOK.

W imieniu firmy Tikkurila oraz Klubu Maratończyk Dębica chciałabym gorąco podziękować wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób byli zaangażowani w 5. Dębicką Dziesiątkę z Tikkurila: osobom pomagającym w organizacji biegu, instytucjom i organizacjom wspierającym, sponsorom, osobom i firmom obsługującym, wolontariuszom, mediom, jak również – a może nawet przede wszystkim – zawodnikom i dopingującym ich kibicom. To dla nich, ale i też dzięki nim, ten bieg istnieje i to dzięki nim na kolejnej już edycji mogliśmy się cieszyć wspaniałą atmosferą” – mówi Magdalena Olszewska, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR firmy Tikkurila.

źródło: Tikkurila

Podziel się z innymi

Shares
Previous slide
Next slide

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.