Tajemniczy algorytm Google. Zapraszamy Cię za kulisy skutecznego pozycjonowania stron!

Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google to niezwykle popularny zabieg, który umożliwi Twojej firmie znalezienie się na bardzo wysokich pozycjach pierwszej listy SERP. Stanowi ona swoiste marzenie wielu przedsiębiorców, ponieważ obecność w tym miejscu wiąże się ze stałym napływem rzeszy Klientów potencjalnie zainteresowanych ofertą firmy. Za ustalaniem pozycji stoi tajemniczy algorytm. W jaki sposób można trafić w jego gusta i poprawić lokatę w zestawieniu?

Dlaczego algorytm ułatwia życie internaucie, a utrudnia pracę doświadczonych ekspertów SEO?
Już na samym początku należy wyjaśnić, czym tak naprawdę jest tajemniczy algorytm Google. To nic innego, jak swego rodzaju zbiór zasad, który umożliwia dokładną analizę informacji zawartych na stronach internetowych. Dzięki sztucznej inteligencji zaprogramowanej przez informatycznego giganta z USA, każdy użytkownik jest w stanie za pomocą Google odnaleźć interesujące go treści. Głównym celem powstania algorytmu jest uporządkowanie internetu. Oprogramowanie odpowiada za ocenę wartości konkretnego portalu oraz wyświetlanie propozycji w określonej kolejności. Jak wiadomo, w Google zaindeksowano już ponad 200 milionów unikalnych domen. Gdyby nie robot, prawdopodobnie korzystanie z globalnej sieci byłoby całkowicie niemożliwe. Dokładne działanie algorytmu nie jest znane. Wiadomo jednak, że korzysta on z tysięcy czynników odpowiedzialnych za pozycjonowanie w zestawieniu wyszukiwarki internetowej. Kluczem do sukcesu dla ekspertów SEO jest znalezienie autorskiego sposobu, maksymalnie wpisującego się w tajemnicze wytyczne algorytmu Google. Takimi metodami może pochwalić się między innymi Agencja IN.
Pozycjonowanie stron internetowych. Sztuka życia w dobrych relacjach z algorytmem Google

Co tak naprawdę wiadomo na temat funkcjonowania algorytmu Google? Internetowe roboty, które zostały zaprojektowane przez amerykańskiego hegemona, uchyliły już rąbka tajemnicy. Specjaliści SEO doskonale wiedzą, że sztuczna inteligencja odpowiedzialna za wyniki pozycjonowania portali akceptuje oryginalne i wyczerpujące temat treści, umiejętne operowanie frazami kluczowymi oraz tworzenie content marketingu zrozumiałego dla człowieka. Ogromną rolę w ustalaniu pozycji listy SERP odgrywają również czysto techniczne sprawy, takie jak czas ładowania strony internetowej i jej maksymalna responsywność, minimalizm reklamowy czy chociażby powiązanie z social media. Doświadczeni eksperci, których z pewnością znajdziesz w agencji  Inpozycjonowanie , zadbają też o prawidłowy link building. Jeśli prowadzony przez Ciebie portal zdobędzie jakościowe odnośniki z zewnątrz, wówczas algorytm uzna stronę za wartościową i podniesie jej pozycję na liście. Rolą profesjonalnych marketerów jest prowadzanie kampanii tak, aby maksymalnie sprzyjać sztucznej inteligencji Google. Pozycjonowanie wykonywane na własną rękę często kończy się karami, które amerykański gigant nakłada na nieuczciwe witryny firmowe. Regularne wykorzystywanie technik Black Hat SEO może mieć swój finał w postaci filtra lub długotrwałej kary algorytmicznej.

Podziel się z innymi

Shares
Previous slide
Next slide

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.