Od piątku do niedzieli w Centrum Handlowym “Raj” w Dębicy firma Tikkurila zapraszała wszystkie dzieci do wspólnego malowania bombek świątecznych!Na specjalnie przygotowanym stoisku mali artyści mogli wykreować bombkę swoich marzeń, by potem zabrać ją ze sobą do domu i powiesić na własnej choince. Zainteresowanie akcją przerosło oczekiwania organizatorów. Przez trzy dni stoisko było oblegane przez młodych twórców, spod pędzli których wychodziły prawdziwe artystyczne dzieła.
Poprzez akcję chcemy podkreślić znaczenie obecności kolorów w naszym życiu, ale także pokazać, jak można się bawić kolorami – mówi Magdalena Olszewska, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej i PR w firmie Tikkurila Polska SA. Malowanie angażuje dzieci, pokazuje, że można w ciekawy i kreatywny sposób spędzić czas, nie tylko oglądając telewizję czy grając na tablecie. Przygotowywanie własnych bombek świątecznych może być też doskonałym sposobem na wspólne, rodzinne spędzanie czasu – dodaje Magdalena Olszewska.
Akcja “Bombki (jak) malowane”, w ramach której obywało się malowanie, będzie kontynuowana przez kolejne dwa weekend grudnia.
Wszystkich chętnych do wspólnej zabawy kolorami firma zaprasza już w piątek 12 grudnia od godz. 13.00.