Previous slide
Next slide
Previous slide
Next slide

Tikkurila Lododisco, czyli wszystkie kolory karnawału

image042Tafla dębickiego lodowiska, w swojej historii, gościła już wielu miłośników ślizgania. Wśród nich byli zarówno amatorzy, jak i zawodowcy, hokeiści i łyżwiarze figurowi, starsi i młodsi, kobiety i mężczyźni, chłopcy i dziewczynki… Ale nigdy wcześniej na dębickim lodzie nie widziano smerfa i smerfetki, jeżdżącej na łyżwach Dyni, czy chłopca z niebieskim pióropuszem.

Malutka Lenka w przebraniu Pszczółki, Piotrek jako Człowiek w masce, czy uśmiechnięta czarownica Agnieszka to tylko niektóre z postaci, które pojawiły się na karnawale na lodzie, czyli na trzeciej edycji Tikkurila Lododisco. Jak się okazało, uczestnicy zabawy byli bardzo kreatywni. Najbardziej pomysłowe stylizacje zostały nagrodzone – 15 zwycięzców otrzymało ufundowane przez Tikkurila karnety wejściowe na basen i lodowisko.

Na czas piątkowej zabawy dębickie lodowisko przeszło prawdziwą metamorfozę – dzięki palmom, tropikalnym owocom, specjalnie przygotowanej kolorowej oprawie świetlnej i karnawałowej muzyce, uczestnicy imprezy mogli poczuć się, jak na brazylijskiej plaży. O tym, że przebywają na lodowisku przypominały właściwie tylko łyżwy i lód. Podobnie jak poprzednie edycje Tikkurila Lododisco, tak i odsłona karnawałowa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Wzięło w niej udział blisko 700 uczestników.

Bardzo nas cieszy tak wysoka frekwencja na Tikkurila Lododisco, a jeszcze bardziej fakt, że wśród uczestników widzimy całe rodziny. Są rodzice z dziećmi, które na łyżwach stawiają pierwsze kroki, jest młodzież i są osoby w wieku dojrzałym, które swoją postawą promują zdrowy i aktywny wypoczynek i są najlepszym wzorem do naśladowania dla tych troszkę młodszych” – mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communication and PR Manager firmy Tikkurila.

Kolejny raz Dębiczanie udowodnili, że potrafią się doskonale bawić. A osobiście jestem pod dużym wrażeniem inwencji twórczej niektórych osób, które wzięły udział w konkursie na najlepsze przebranie. Zwycięzcom nagród serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że dzięki karnetowi na baseny i lodowisko aktywnie oraz ciekawie będą spędzać wolny czas” – dodaje Marta Pawełko, Dyrektor MOSiR Dębica.

Przypomnijmy, że Tikkurila Lododisco, to cykl czterech imprez na lodzie. Pierwszą odsłoną przedsięwzięcia było październikowe „Fluolodoisco” , druga edycja przebiegała w klimacie „oldskulowej” zabawy andrzejkowej w rytmie przebojów z lat 70., 80. i 90. Przed nami, ostatnia w tym cyklu, edycja lutowa. „Po styczniowym karnawałowym szaleństwie już dziś zapraszamy wszystkich romantyków, i nie tylko, na kolejną Walentynkową odsłonę Tikkurila Lododisco. Walentynki na lodzie, już 17 lutego. Zapraszamy!” – mówi Magdalena Olszewska.

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.