Beckers Marką Wysokiej Reputacji Premium Brand 2017

2017-05-16 Beckers z Premium BrandMarka farb Beckers została uhonorowana tytułem Premium Brand 2017. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie ocen konsumentów firmom bądź markom, które cieszą się wysoką wiarygodnością i bardzo dobrą reputacją na rynku. Beckers uzyskał je już po raz trzeci.

– To bardzo ważne wyróżnienie dla marki Beckers, bo pokazuje na jak wielu poziomach jest ona doceniana przez konsumentów. Mówimy tu bowiem nie tylko o takich kwestiach jak wizerunek czy postrzeganie w mediach, ale co istotniejsze o zaufaniu naszych klientów i skłonności do polecania marki znajomym. Na tak wysoką reputację pracujemy cały czas, tym bardziej cieszy fakt, że to już kolejny raz, kiedy tytuł Premium Brand trafia w nasze ręce – mówi Aneta Stopa, brand manager marki Beckers.

Badanie Premium Brand 2017 przeprowadzone zostało na próbie prawie 10 tys. konsumentów na bazie profesjonalnego pomiaru reputacji. Respondenci znający daną markę bądź firmę oceniali ją pod kątem zaufania do niej, referencji, towarzyszącej atmosfery medialnej, zaangażowania społecznego, a także wizerunku jako pracodawcy. Badanie objęło łącznie ponad 200 marek i firm w 20 kategoriach produktów i usług.

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.