Zareklamuj się w Google i skutecznie zwiększ ruch na stronie!

14Każdy przedsiębiorca chcący zwiększyć ilość wejść na swoją stronę internetową powinien postawić na skuteczną reklamę w wyszukiwarce Google. Wybór nie jest jednak prosty, gdyż zarówno pozycjonowanie stron, jak i kampanie Google AdWords posiadają swoje wady oraz zalety. Jakie rozwiązanie warto wybrać? Poznaj mocne i słabe strony obu i podejmij trafną decyzję!

Wartościowy ruch szansą na rozwój firmy

W momencie utworzenia firmowej strony internetowej zaczynamy zastanawiać się, jak zainteresować nią potencjalnych nabywców naszych towarów lub usług. Przyciągnięcie wartościowego ruchu jest gwarancją zwiększenia zysków firmy. Internet stał się genialnym kanałem sprzedaży dając przedsiębiorcom możliwość rozwinięcia biznesowych skrzydeł. Wśród sposobów promowania witryny na szczególną uwagę zasługuje pozycjonowanie stron www i Google AdWords. Warto wyjaśnić co kryje się pod tymi usługami i jakimi wadami oraz zaletami się cechują.

  • Google AdWords – kampanie linków sponsorowanych to niezwykle popularne narzędzie marketingowe. Google AdWords skutecznie pozwala zwiększyć zainteresowanie daną stroną internetową. Przedsiębiorcy praktycznie natychmiast po wpłaceniu środków mogą cieszyć się rosnącym ruchem na stronie. Poprzez wybranie fraz kluczowych powiązanych z asortymentem lub oferowanymi usługami możemy wyświetlić naszą witrynę zainteresowanym nimi użytkownikom. Wybierając odpowiedni sposób reklamy w Google AdWords możemy także budować pozytywny wizerunek naszej firmy lub rozpoznawalność marki. Kampanie linków sponsorowanych nie są jednak rozwiązaniem bez wad. Znacznym minusem jest koszt, gdyż reklamy wyświetlane są na zasadzie licytacji. Kto więcej zapłaci ten otrzyma lepsze pozycje na daną frazę kluczową. Opłata pobierana jest za każde kliknięcie internauty w reklamę. Dlatego przedsiębiorcy działający w branżach z dużą konkurencją muszą liczyć się ze sporymi kosztami reklamy. Google AdWords jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które oczekują natychmiastowego efektu lub chcących reklamować produkty, usługi sezonowe. AdWords sprawdzi się świetnie tez w branżach z niewielką konkurencją.

  • pozycjonowanie stron www – reklamowanie strony w wynikach organicznych cieszy się największa popularnością. Pod pojęciem pozycjonowanie stron www ( https://afterweb.pl/ ) kryje się szereg działań mających na celu wypromowanie witryny pod danymi frazami kluczowymi na szczyt wyników wyszukiwania. Proces pozycjonowania jest jednak zdecydowanie dłuższy. SEO nie przynosi natychmiastowych efektów, ale korzyści są zdecydowanie większe. Gdy witryna firmowa zostanie wypromowana w wynikach wyszukiwania to utrzymuje się na wysokich pozycjach przez dłuższy czas. Stawiając na współpracę z doświadczoną agencją możemy mieć pewność, że pozycjonowanie stron www korzystnie przełoży się na budowanie pozytywnego wizerunku naszej firmy. Liczne działania prowadzone na stronie internetowej m. im. optymalizacja kodu witryny, unikalne, interesujące treści skutecznie wpłyną na zwiększenie ruchu. Uplasowanie się nad konkurencją sprawi, że nasza firma będzie uważana za lidera w danej branży. Finalną zaletą pozycjonowania stron jest niższy koszt usługi. Należy pamiętać, że internauci mają zdecydowanie większe zaufanie do wyników organicznych.

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.