GOODFEST 2014 z nowymi wydarzeniami

FOTO_LukaszZietek__Dawid_Podsiadlo_13Goście Festiwalu GOODFEST 2014, który odbędzie się już za dziewięć dni w Dębicy, będą mieli okazję obejrzeć jeden z pierwszych występów Dawida Podsiadło ze swoim pierwotnym zespołem Curly Heads. Ponadto, rozpoczęcie Festiwalu poprzedzi ekspercki panel dyskusyjny na temat roli biznesu w kulturze, który zorganizuje Narodowe Centrum Kultury we współpracy z Firmą Oponiarską Dębica S.A. oraz Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
W tym roku na Festiwalu GOODFEST wystąpią: BRODKA, Kaliber 44, Dawid Podsiadło, KAMP!, BOKKA, Fismoll, Stara Rzeka, Rebeka i Kari.
Wydarzeniem Festiwalu zapewne będzie występ Dawida Podsiadło, który w części koncertu zaśpiewa wspólnie ze swoim pierwszym zespołem Curly Heads. Będzie to ich jeden z pierwszych koncertów, podczas którego publiczność usłyszy singiel promujący nagrywany właśnie debiutancki album, pełny rockowych brzmień, swobody i zadziornego wokalu Dawida Podsiadło. Wydawnictwo pojawi się w połowie października br. Oprócz Dawida Podsiadło skład formacji tworzą: Tomasz Szuliński, Tomasz Skuta, Oskar Bała oraz Damian Lis. Ich muzykę niektórzy określają jako brytyjską, ponieważ brzmią jak skrzyżowanie The Strokes z The Doors.
Jeszcze przed rozpoczęciem III edycji GOODFESTu, Narodowe Centrum Kultury – które jest patronem tegorocznej edycji Festiwalu – przeprowadzi panel dyskusyjny na temat partnerstwa kultury i biznesu, bez zaangażowania którego wiele wydarzeń artystycznych nie mogłoby się odbyć. W panelu swój udział zapowiedzieli m.in: Kazimierz Monkiewicz – Zastępca Dyrektora Narodowego Centrum Kultury ds. Rozwoju Kultury, Paweł Potoroczyn – Dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza, Piotr Rzeczycki – Universal Music Polska, Jerzy Kapuściński – Dyrektor TVP2 oraz Radosław Bółkowski – Członek Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., przedstawiciel organizatorów GOODFESTu – T.C. Dębica S.A. oraz Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. Na panel dyskusyjny zaproszeni będą dziennikarze, przedstawiciele instytucji państwowych i samorządowych oraz biznesu.
„Festiwal GOODFEST to istotne wydarzenie muzyczne dla społeczności Podkarpacia, które jednocześnie mocno zaznacza swoją obecność na kulturalnej mapie Polski i znajduje duże uznanie wśród krytyków branży muzycznej. Nie ulega wątpliwości, że kultura i biznes potrzebują się nawzajem. Nawet najbardziej ambitny projekt nie ma szans zaistnieć bez odpowiedniej promocji i nakładów finansowych” – powiedział Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o.
„Jest naturalne, że artyści korzystają ze wsparcia szeroko rozumianego biznesu, który z kolei rozumie jak wiele talentów i świetnych pomysłów drzemie w Polakach. Odpowiedzialne podejście do kultury i biznesu prezentowane przez obie strony może przynieść wiele pozytywnych efektów, czego doskonałym przykładem jest GOODFEST” – dodał J. Pryczek.
Artyści GOODFESTu wystąpią w niezwykłej oprawie wizualnej, którą przygotują znakomici graficy i technicy multimediów z Temporary Space Design. Poprzednio realizowali oni projekty dla tak uznanych wydarzeń, jak m.in. Sacrum Profanum, Europejskiego Kongresu Kultury, Barbican Centre w Londynie, czy Lincoln Centre w Nowym Jorku, a także koncertów gwiazd, m.in. Jamiroquai czy Wyclef Jean.
Festiwal GOODFEST rozpocznie się 30 sierpnia br. o godzinie 18:00 na Stadionie Miejskim przy ul. Akademickiej w Dębicy. Koncerty potrwają co najmniej do północy. Dla wszystkich będzie dostępna strefa z cateringiem.
O szczegółach Festiwalu można dowiedzieć się na stronie internetowej www.goodfest.pl oraz profilu Facebook https://www.facebook.com/Debica.Goodfest.
Partnerami GOODFESTu są: Narodowe Centrum Kultury, Instytut Adama Mickiewicza, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego oraz Urząd Miasta Dębica.

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.