Początkiem października bieżącego roku, firma Tikkurila zaprezentowała swoje nowe odświeżone logo. Zmiana logotypu jest częścią szeroko zakrojonej i spójnej polityki firmy, której odzwierciedleniem jest unowocześnienie logotypu, modyfikacja szaty graficznej opakowań, identyfikacji w punktach sprzedaży. Wszystkie te działania pozwolą wzmocnić globalną siłę doskonale rozpoznawalnej już marki.
Być może to właśnie strategia spójności i fińskie korzenie firmy Tikkurila zadecydowały o tym, że polski oddział od września wspiera najmłodszych dębickich hokeistów. Podczas Inauguracji sezonu hokeja na lodzie 2014/2015 w Dębicy, dzieciaki które wprowadzały swoich I-ligowych kolegów przed rozpoczęciem meczu, dumnie zaprezentowały się w nowych koszulkach z logotypami sponsorów wśród których widniał logotyp Tikkurili.
„Sport w naszym życiu jest, a przynajmniej powinien być, bardzo ważny. Ważnym jest też, by aktywność ruchową propagować wśród dzieci i młodzieży od najmłodszych lat. Zwłaszcza dziś, kiedy problem zwalniania dzieci z zajęć wychowania fizycznego w szkole staje się coraz bardziej powszechny, tym bardziej należy wspierać inicjatywy sportowe, które angażują najmłodszych i
uczą ich prawidłowej postawy wobec ruchu i aktywności na przyszłość” – mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska SA. „Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć naszą cegiełkę do rozwoju dębickiego klubu i młodych zawodników” – dodaje.
„Najmłodszym dopisuje wyjątkowe szczęście, rozpoczęli sezon z przytupem. Nie dość, że przyciągnęli do siebie dużych sponsorów takich jak Tikkurila i TC Dębica, doskonale funkcjonuje system pierwszych klas hokejowych przy współpracy z SP 5 i SP 11, to jeszcze na pierwszym w tym sezonie turnieju ligi podkarpacko małopolskiej rozgromili wszystkie drużyny przeciwników, wygrywając z Sanokiem, Nowym Targiem i Krakowem” – mówi prezes Uczniowskiego Klubu Hokejowego Dębica Marcin Hadowski.
Przypomnijmy, że Tikkurila aktywnie wspiera już fińską drużynę hokejową, odnoszącą spore sukcesy w lidze KHL- tzw. „Pewniaka” z Helsinek – Jokerit.
Czy korona w logotypie, oznaczająca najwyższą jakość i fiński „Pewniak” stanowią również dobrą wróżbę na przyszłość dla małych hokeistów z Dębicy? – trzymamy kciuki za dalszą współpracę!
pozdrawiam
Dorota Gawle