Tikkurila wspiera najmłodszych hokeistów

DSC_0299Początkiem października bieżącego roku, firma Tikkurila zaprezentowała swoje nowe odświeżone logo. Zmiana logotypu jest częścią szeroko zakrojonej i spójnej polityki firmy, której odzwierciedleniem jest unowocześnienie logotypu, modyfikacja szaty graficznej opakowań, identyfikacji w punktach sprzedaży. Wszystkie te działania pozwolą wzmocnić globalną siłę doskonale rozpoznawalnej już marki.
Być może to właśnie strategia spójności i fińskie korzenie firmy Tikkurila zadecydowały o tym, że polski oddział od września wspiera najmłodszych dębickich hokeistów. Podczas Inauguracji sezonu hokeja na lodzie 2014/2015 w Dębicy, dzieciaki które wprowadzały swoich I-ligowych kolegów przed rozpoczęciem meczu, dumnie zaprezentowały się w nowych koszulkach z logotypami sponsorów wśród których widniał logotyp Tikkurili.
„Sport w naszym życiu jest, a przynajmniej powinien być, bardzo ważny. Ważnym jest też, by aktywność ruchową propagować wśród dzieci i młodzieży od najmłodszych lat. Zwłaszcza dziś, kiedy problem zwalniania dzieci z zajęć wychowania fizycznego w szkole staje się coraz bardziej powszechny, tym bardziej należy wspierać inicjatywy sportowe, które angażują najmłodszych i
uczą ich prawidłowej postawy wobec ruchu i aktywności na przyszłość” – mówi Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu Tikkurila Polska SA. „Cieszymy się, że mogliśmy dołożyć naszą cegiełkę do rozwoju dębickiego klubu i młodych zawodników” – dodaje.
„Najmłodszym dopisuje wyjątkowe szczęście, rozpoczęli sezon z przytupem. Nie dość, że przyciągnęli do siebie dużych sponsorów takich jak Tikkurila i TC Dębica, doskonale funkcjonuje system pierwszych klas hokejowych przy współpracy z SP 5 i SP 11, to jeszcze na pierwszym w tym sezonie turnieju ligi podkarpacko małopolskiej rozgromili wszystkie drużyny przeciwników, wygrywając z Sanokiem, Nowym Targiem i Krakowem” – mówi prezes Uczniowskiego Klubu Hokejowego Dębica Marcin Hadowski.
Przypomnijmy, że Tikkurila aktywnie wspiera już fińską drużynę hokejową, odnoszącą spore sukcesy w lidze KHL- tzw. „Pewniaka” z Helsinek – Jokerit.
Czy korona w logotypie, oznaczająca najwyższą jakość i fiński „Pewniak” stanowią również dobrą wróżbę na przyszłość dla małych hokeistów z Dębicy? – trzymamy kciuki za dalszą współpracę!
pozdrawiam
Dorota Gawle

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.