Previous slide
Next slide

TIKKURILA Diamentem Forbesa 2015

Tikkurila Polska SA znalazła się w prestiżowym rankingu Diamenty Forbesa 2015. Zestawienie prezentuje firmy, które w trzech ostatnich latach najbardziej dynamicznie zwiększały swoją wartość.
Tikkurila zajęła pierwsze miejsce w kategorii firm dużych w województwie podkarpackim i 59 na liście ogólnopolskiej.
Ranking opracowany został przez wywiadownię Bisnode Polska w porozumieniu z redakcją „Forbesa”, na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm. Uwzględnia ona zarówno wyniki finansowe, jak i wartość majątku, dodatkowo umożliwia zmierzenie potencjału firmy, także wielkości realizowanych inwestycji oraz zdolności do powiększania sprzedaży i zysków.
Polski rynek nie należy do najłatwiejszych dla firm z branży farbiarskiej. Średnie zużycie farb na jednego mieszkańca jest w Polsce znacznie mniejsze niż w innych krajach unijnych. Ponadto w Polsce działają najwięksi światowi potentaci z branży.
„Polscy klienci stawiają na jakość – mówił Aleksander Truszczyński, Prezes Zarządu, komentując otrzymanie tytułu przez Tikkurila Polska SA. – Wcześniej nasza firma należała do koncernu szwedzkiego, a dziś do fińskiego, więc mamy typowo skandynawskie podejście do naszych produktów. Muszą być najwyższej jakości, a jednocześnie ekologiczne” – dodaje.
Tikkurila Polska SA jest częścią fińskiego koncernu farbiarskiego Tikkurila Oyj, który jest liderem sektora farb dekoracyjnych na rynku fińskim, rosyjskim, szwedzkim oraz w krajach bałtyckich. W Polsce Tikkurila zajmuje czwartą pozycję w branży. W ofercie firmy znajdują się wyroby sprzedawane pod markami: Tikkurila, Beckers, Jedynka oraz Polifarb. Firma rozwija Dział Badań, Rozwoju i Innowacji, przed końcem roku 2015 ma ruszyć nowy magazyn firmy w Dębicy.

Podziel się z innymi

Shares
Previous slide
Next slide

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.