Previous slide
Next slide

Konwój Muszkieterów dotarł z pomocą do Domu Dziecka „Hanka” w Dębicy

domMiła uroczystość odbyła się kilka dni temu w dębickim Domu Dziecka „Hanka”. Czek na 3500 zł na potrzeby placówki przekazali właściciele  marketu „Bricomarche” w Dębicy  Iwona Piasta-Ocetek i Tomasz Ocetek. Wydarzenie to było elementem akcji charytatywnej prowadzonej przez Fundacje Muszkieterów.
W ramach tej akcji Fundacja Muszkieterów wraz z właścicielami supermarketów Intermarché i Bricomarché udziela wsparcia najbardziej potrzebującym m.in. wychowankom domów dziecka, placówkom opiekuńczo-wychowawczych i świetliom  środowiskowym. Z województwa podkarpackiego pomoc otrzyma 12 placówek. Kampania rozpoczęła się 6 grudnia i potrwa do 31 stycznia 2016 roku. Ambasadorem tegorocznej edycji Konwoju Muszkieterów jest piosenkarz Rafał Brzozowski.
Konwój Muszkieterów dociera do każdego miasta, gdzie działają supermarkety Intermarché i Bricomarché (czyli do ponad 200 miejscowości na terenie całego kraju). Zasięg akcji jest ogólnopolski, ale udzielana pomoc ma charakter lokalny. W podkarpackim Konwój Muszkieterów zawita do 12 ośrodków. Właściciele poszczególnych supermarketów wybierają okoliczne placówki, które działają na rzecz najmłodszych oraz najbardziej potrzebujących. W tym roku kampanią objętych zostanie około 350 organizacji, a łączna suma pomocy przekroczy 1,2 mln złotych.
Właściciele znajdujących w regionie supermarketów Intermarché i Bricomarché zdecydowali się wesprzeć ośrodki między innymi w Nisku, Rzeszowie, Kolbuszowej, Tarnobrzegu, Przeworskui Dębicy. W sumie do podkarpackich placówek trafi 42 000 złotych.
-Akcja „Konwój Muszkieterów” powstała z naszej misji, wyrażającej się w działalności na rzecz zaspokajania potrzeb lokalnych społeczności, których jesteśmy częścią, zarówno jako mieszkańcy tych miast oraz jako przedsiębiorcy. Co roku docieramy do nowych miejscowości i placówek, a udzielona pomoc jest coraz większa. W dodatku poprzez nasze działania w ramach „Konwoju Muszkieterów” takich jak organizacja przedstawień dla dzieci czy spotkań z Ambasadorem akcji, staramy się pomóc wybranym organizacjom i ich podopiecznym w pokonywaniu codziennych trosk – mówi Marek Feruga Prezes Fundacji Muszkieterów.
Konwój Muszkieterów może wesprzeć każdy. Wystarczy kupić specjalną torbę Fundacji Muszkieterów dostępną we wszystkich sklepach Intermarché i Bricomarché za symboliczną złotówkę. Zysk ze sprzedaży toreb przeznaczony zostanie na potrzeby organizacji wskazanych przez właścicieli supermarketów.
Tradycyjnie elementem Konwoju Muszkieterów jest wspólne kolędowanie z gwiazdami polskiej sceny muzycznej. W tym roku Ambasadorem Konwoju Muszkieterów jest Rafał Brzozowski.
– W okresie świątecznym wyjątkowa atmosfera udziela się chyba każdemu. Po prostu chcemy stawać się lepsi. Doskonałą okazją do tego jest pomaganie innym, tym bardziej dzieciom. Dawanie dobrego przykładu i stwarzane lepszych warunków rozwoju najmłodszym powinno być priorytetem działań nas wszystkich. Cieszę się, że i ja mogę wspierać Konwój Muszkieterów. Takich akcji powinno być więcej! – mówi Rafał Brzozowski, Ambasador Konwoju Muszkieterów 2015.
W ramach Konwoju Muszkieterów odbędzie się 15 spektakli dla najmłodszych widzów. Teatr Wariaté z Poznania, przedstawiać będzie przed świętami Bożego Narodzenia świąteczną pastorałkę „Zimowa układanka”. Od stycznia natomiast będzie bawił najmłodszych spektaklem pt. „Podkowa na szczęście”.
Konwój Muszkieterów pomaga najmłodszym od 2001 roku. Łączna suma pomocy w ramach akcji „Konwój Muszkieterów” w latach 2001-2014 przekroczyła 10 mln złotych. W Dębicy w ramach akcji został wsparty Dom Dziecka Hanka. Z rąk właścicieli marketu „Bricomarche” w Dębicy czek na 3500 zł odebrała   dyrektor placówki Małgorzata Grabowska wraz ze swoimi podopiecznymi.

Podziel się z innymi

Shares
Previous slide
Next slide

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.