„W nawiązaniu do komunikatu z ubiegłego tygodnia informacji o działaniach, które podjęliśmy w związku z potwierdzonym przypadkiem jednego pracownika serwisu firmy Arkus& Romet Group o zakażeniu COVID-19, informujemy, że cała sytuacja zakończyła się pomyślenie i to jedyny potwierdzony przypadek pracownika w naszej firmie.
W ubiegłym tygodniu 13.08.2020r., tak jak poinformowaliśmy został potwierdzony jeden przypadek pracownika serwisu firmy Arkus& Romet Group o zakażeniu COVID-19.
Natychmiast, zgodnie z obowiązującymi procedurami przekazanymi przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Dębicy podjęliśmy działania, polegające na objęciu kwarantanną wszystkich pracowników działu serwisu i było to 9 -ciu pracowników.
Dodatkowo mając na uwadze ewentualne zagrożenie i dobro wszystkich pracowników Zarząd Firmy Arkus & Romet Group podjął decyzję o zleceniu wykonania testów pracownikom serwisu objętym kwarantanną.
W weekend 16.08.2020r. próbki do testów zostały pobrane przez laboratorium (Przychodnia Medyk w Rzeszowie).
Już w poniedziałek 17.08 otrzymaliśmy informację, o wyniku negatywnym we wszystkich 9-ciu przypadkach zbadanych pracowników – to była bardzo dobra wiadomość dla nas wszystkich, dla całej firmy.
Pracownicy zostali zwolnieni z kwarantanny i od wczoraj, wtorku 18.08 cała załoga serwisu jest już w pracy.
Na podkreślenie zasługuje szybkie działanie Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Dębicy i Przychodni Medyk w Rzeszowie” – informuje w mailu do redakcji Katarzyny Szydło/ Kierownik Działu Administracji i BHP.