Goodyear i Dębica w gronie najsilniejszych wizerunkowo marek konsumenckich

DSC05921Międzynarodowa organizacja The Superbrands LTD, która od ponad 10 lat wyróżnia najbardziej rozpoznawalne firmy, przyznała markom Goodyear i Dębica tytuł Superbrands 2018 w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”. Oprócz tego sama Dębica otrzymała też certyfikat Superbrands Polska Marka 2018. Wyróżnienie to jest szczególnie istotne dla firm, ponieważ o wyborze marek zdecydowały wyłącznie głosy konsumentów.

Tytuł Superbrands 2018 jest dla nas wyjątkowy, gdyż został przyznany przez najbardziej wymagające jury, czyli konsumentów i świadczy o ich zaufaniu do jakości oferowanych przez nas produktów. Potwierdza to także bardzo pozytywną ocenę funkcjonowania firmy Dębica w zakresie wizerunkowej siły polskich marek” – powiedział Leszek Szafran, Prezes Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Indeks siły marki Superbrands został określony na podstawie wyników największego w Polsce badania konsumenckiego, zrealizowanego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na łącznej próbie ponad 10 tysięcy respondentów. Kluczowe kryterium brane pod uwagę to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości.

źródło: Firma Oponiarska Dębica S.A.

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.