Previous
Next
Previous
Next
Previous
Next

Tikkurila Polska po raz kolejny włączyła się w akcję „Godzina dla Ziemi”

W minioną sobotę, 30 marca, Tikkurila Polska po raz kolejny włączyła się w największe na świecie wydarzenie związane ze zmianami klimatycznymi – „Godzinę dla Ziemi”. Tego dnia firma wyłączyła zbędne oświetlenie na jedną godzinę, pomiędzy 20:30 a 21:30; do udziału w akcji zachęcała również swoich pracowników.

Godzina dla Ziemi to inicjatywa organizacji World Wildlife Fund (WWF), która rozpoczęła się w 2007 roku od gaszenia świateł w Sydney, w Australii. Obecnie w akcję włączają się setki milionów ludzi na całym świecie, na jedną godzinę wyłączane są również iluminacje ponad 10,000 znanych obiektów na całej ziemi.

Inicjatywa ma charakter symboliczny i ma na celu zwrócenie uwagi na zagrożenia związane z klimatem oraz zachęcenie ludzi do brania odpowiedzialności za środowisko naturalne w codziennych czynnościach.

Zmiany klimatyczne stanowią jeden z globalnych megatrendów wpływających na działalność naszej firmy. Tikkurila nieustannie dąży do minimalizowania wpływu, jaki wywiera na środowisko naturalne, m.in. poprzez dobór surowców i ich dostawców, koncentrację na wyrobach wodorozcieńczalnych, wydłużanie cyklu życia malowanych powierzchni, oszczędne wykorzystywanie zasobów naturalnych oraz usprawnianie procesów i zwiększanie wydajności zakładów produkcyjnych w celu ograniczenia emisji oraz strat materiałowych, jak również poprzez wiele innych większych i mniejszych działań– mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager firmy Tikkurila. „Dodatkowo, chcemy również aktywnie uczestniczyć w akcjach i kampaniach, które promują zrównoważony rozwój i dbanie o środowisko naturalne” – dodaje Magdalena Olszewska.

Przy okazji „Godziny dla Ziemi”, Tikkurila Polska zorganizowała kolejną edycję eko-lekcji, poprzez które firma promuje postawę ekologiczną wśród dzieci. Podczas tegorocznych interaktywnych zajęć ponad 200 uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 11 w Dębicy zapoznało się z zasadami segregowania śmieci i recyklingu oraz dowiedziało się, jak mogą osobiście dbać o środowisko naturalne.

Eko-spotkania z firmą Tikkurila są jednym z działań, które już od kilku lat realizujemy na rzecz budowania świadomości ekologicznej wśród najmłodszych. Merytorycznego wsparcia udziela nam Branżowa Organizacja Odzysku, z którą Tikkurila współpracuje także w zakresie odzysku i recyklingu odpadów opakowaniowych” – mówi Magdalena Olszewska, Corporate Communications and PR Manager firmy Tikkurila .

 

Podziel się z innymi

Shares

Więcej informacji...

My i nasi partnerzy uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika my i nasi partnerzy możemy korzystać z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych oraz identyfikację poprzez skanowanie urządzeń.

Kliknięcie w przycisk poniżej pozwala na wyrażenie zgody na przetwarzanie danych przez nas i naszych partnerów, zgodnie z opisem powyżej. Możesz również uzyskać dostęp do bardziej szczegółowych informacji i zmienić swoje preferencje zanim wyrazisz zgodę lub odmówisz jej wyrażenia. Niektóre rodzaje przetwarzania danych nie wymagają zgody użytkownika, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Preferencje nie będą miały zastosowania do innych witryn posiadających zgodę globalną lub serwisową.