Link building? Zrób to dobrze albo wcale, bo zaszkodzisz swojej stronie!

Każdy, kto interesuje się pozycjonowaniem stron w Google, co najmniej kilkukrotnie spotkał się z pojęciem link buildingu. Wiele osób podejmuje też próby samodzielnego linkowania, co niestety, ale nie zawsze kończy się dobrze. Dowiedz się, na czym polega pozyskiwanie linków, jak je poprawnie przeprowadzić oraz co można dzięki temu zyskać. Cenne informacje znajdziesz poniżej!

Żeby linkować stronę, trzeba znać kilka zasad i ściśle ich przestrzegać

Linkowanie polega na zdobywaniu odnośników do strony z innych stron internetowych. W dużym uproszczeniu, celem takich działań jest wzmocnienie pozycji witryny. Link building to bardzo ważny czynnik rankingujący, dlatego jeśli jest prawidłowo wykonywany, skutkuje znacznym zwiększeniem pozycji strony w Google. Być na szczycie wyników wyszukiwania – to cel właścicieli e-sklepów i firm, którym zależy na pozyskiwaniu klientów przez internet. Jeżeli jesteś jednym z nich, być może próbujesz przeprowadzać link building na własną rękę.

Musisz uważać, ponieważ mały błąd wystarczy, żeby Google nałożyło na Twoją stronę karę w postaci filtrów, a nawet bana. Za co można zostać ukaranym? Głównym błędem jest automatyczne zdobywanie linków z tak zwanych gotowych zapleczy. Posługują się nimi osoby niedoświadczone w zakresie SEO oraz nieuczciwi pozycjonerzy. Linkowanie noszące znamiona SPAMu szybko zostaje wykryte przez roboty wyszukiwarki, a strony promowane w ten sposób zamiast trafiać do czołówki, spadają na koniec listy.

Chcesz linkować? Rób to umiejętnie albo zleć pracę fachowcom z agencji SEO

Znalezienie wartościowych odnośników, czyli linków ze sprawdzonych stron internetowych, to bardzo wymagające zadanie. Aby się go podjąć, trzeba dysponować dostępem do dobrych źródeł. Dla osób, które nie mają doświadczenia w branży SEO, nawiązanie kontaktu z portalami informacyjnymi i innymi lokalnymi serwisami wydaje się praktycznie niemożliwe. Dlatego najkorzystniejszym wyborem dla firm i sklepów, chcących być na górze w Google, jest zatrudnienie agencji, zajmującej się pozycjonowaniem stron. W Agencji INSEO usługa link buildingu jest stałym punktem oferty. Specjaliści dysponują własnym zapleczem, budowanym z myślą o efektywnym i uczciwym pozycjonowaniu. Pozyskiwane przez nich linki pochodzą między innymi z blogów, katalogów oraz serwisów, na których publikowane są artykuły sponsorowane i treści content marketingowe. Osadzone w nich linki posiadają atrybut dofollow, przez co roboty wyszukiwarki podążają za hiperłączami. Efekt? Strona stopniowo zaczyna zajmować coraz wyższe pozycje na ustalone frazy kluczowe. Jeśli nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie budować profil linków dla swojej witryny, skorzystaj ze wsparcia Agencji INSEO. Tam otrzymasz kompleksową pomoc, w ramach której Twoja strona zyska na popularności i przyciągnie wielu klientów.

Podziel się z innymi
0Shares
0 0